Min porr-research - Är det upphetsande med våldtäkter?

Har ni varit ute på en porrsite nån gång?
Jag är ingen porrsurfare i vanliga fall. Men man måste ju medge att man blir lite nyfiken på vad som finns ibland. Så en dag tänkte jag att jag skulle kolla runt lite vad som fanns, göra lite research, eftersom jag funderat på vad det är som folk tycker är så upphetsande med det.

Till min förskräckelse fanns det jävligt mycket konstigt.. Det kanske man i och för sig kunde förvänta sig... Men nu menar jag sjuka grejjer. Till exempel hittade jag massor av filmer där tjejerna ska verka bli våldtagna... Filmer med namn som "Drunk teen forced to fuck". Speciellt det där med fulla tjejer som tvingas verkar j*vligt populärt. Jag klickade inte på dessa filmer. Men vad man såg på bilderna så verkade det mest vara tjejer som spelade fulla och låtsades vara tvingade... Tur, men ändå...Bara den grejjen med att spela in sådana filmer.. Filmer där killar tvingar tjejer till sex. För det är ju det som det handlar om. De låtsas att de är tvingade, de skriker och säger nej, tills de tydligen, av någon anledning, ändrar sig och istället stönar och tycker om det.

Vad är det som är så upphetsande med att se en tjej lida? För det måste vara det det handlar om? En fråga om makt antagligen.. Inte konstigt att det sker fler och fler våldtäkter.. Inte konstigt om unga killar får bilden av att tjejer vill bli tvingade till sex... Snacka om att ge dem en konstig kvinnobild. Det är sjukt.

Det finns mycket mer att säga om porrindustrin. Men jag orkar inte gå in på det. Det finns för mycket. Detta var bara en liten del av det jag reagerade på när jag gjorde min research.
Man kan inte bli annat än illamående. Jag kan verkligen inte fatta vad som skulle vara upphetsande och sexigt med unga, fulla tjejer som blir tvingade till att ha sex. Är det bara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0